Natálie Mordavská

Bakalářská práce

Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky

Political marketing of the US presidential election in 2020: analysis and use of social networks and online media on the issue of Latin America
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci prezidentských voleb ve Spojených státech americkým v roce 2020 a analyzuje využití sociálních sítí a mediálních zpravodajů v otázce Latinské Ameriky. Hlavním cílem práce je zhodnocení výstupů, které se týkají Latinské Ameriky, výstupů obou kandidátů na jejich sociálních sítích a dále zhodnocení výstupů médií. První kapitola se věnuje …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication during the presidential election in the United States in 2020 and analyzes the use of social networks and media newsletters on the issue of Latin America. The main goal of this work is to evaluate the outputs related to Latin America, both candidates on their social networks and the evaluation of media outputs. The first chapter deals with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2022
  • Vedoucí: Petr Vymětal
  • Oponent: Jan Švec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85854