Natálie Mordavská

Bachelor's thesis

Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky

Political marketing of the US presidential election in 2020: analysis and use of social networks and online media on the issue of Latin America
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci prezidentských voleb ve Spojených státech americkým v roce 2020 a analyzuje využití sociálních sítí a mediálních zpravodajů v otázce Latinské Ameriky. Hlavním cílem práce je zhodnocení výstupů, které se týkají Latinské Ameriky, výstupů obou kandidátů na jejich sociálních sítích a dále zhodnocení výstupů médií. První kapitola se věnuje …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication during the presidential election in the United States in 2020 and analyzes the use of social networks and media newsletters on the issue of Latin America. The main goal of this work is to evaluate the outputs related to Latin America, both candidates on their social networks and the evaluation of media outputs. The first chapter deals with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2022
  • Supervisor: Petr Vymětal
  • Reader: Jan Švec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85854