Bc. Anna Zahálková

Diplomová práce

Zavedení značky na trh

Brand introduction on the market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení.
Abstract:
This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zahálková, Anna. Zavedení značky na trh. Pardubice, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku