Bc. Tereza Šálková, M.Sc.

Master's thesis

Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik

Design of Marketing Content for a Small Manufacturing Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design a website and social networking content for the company Truhlarstvi & Tesarstvi Dominik Salek. The theoretical part focuses on the basic definition and definition of the concept of digital marketing, including its history and tools. For the purpose of this thesis, two digital marketing tools - websites and social networks Facebook and Instagram - were also introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šálková, Tereza. Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade