Bc. Tereza Šálková, M.Sc.

Master's thesis

Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik

Design of Marketing Content for a Small Manufacturing Company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to design a website and social networking content for the company Truhlarstvi & Tesarstvi Dominik Salek. The theoretical part focuses on the basic definition and definition of the concept of digital marketing, including its history and tools. For the purpose of this thesis, two digital marketing tools - websites and social networks Facebook and Instagram - were also introduced …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šálková, Tereza. Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade