Bc. Tereza Šálková, M.Sc.

Diplomová práce

Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik

Design of Marketing Content for a Small Manufacturing Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design a website and social networking content for the company Truhlarstvi & Tesarstvi Dominik Salek. The theoretical part focuses on the basic definition and definition of the concept of digital marketing, including its history and tools. For the purpose of this thesis, two digital marketing tools - websites and social networks Facebook and Instagram - were also introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šálková, Tereza. Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod