Bc. Pavel Dvořák

Bakalářská práce

Analýza zákaznických segmentů vybraného produktu ICT

Analysis of customer segments of the selected ICT product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vypracováním segmentace zákazníků pod-niku, který nabízí ICT produkty a služby. Teoretická část se nejprve za-bývá marketingem, poté různými způsoby segmentace a řízení vztahu se zákazníky (CRM). V praktické části jsou poté na základě dostupných pod-nikových dat zvoleny jako způsoby segmentace RFM analýza a k-means clustering a je vypracována segmentace. Součástí práce je …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the development of customer segmenta-tion of a company offering ICT products and services. The theoretical part first deals with marketing, then with different ways of segmentation and customer relationship management (CRM). In the practical part, RFM analysis and k-means clustering are then chosen as segmentation methods based on available company data and the segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika