Analýza zákaznických segmentů vybraného produktu ICT – Bc. Pavel Dvořák
Bc. Pavel Dvořák
Bakalářská práce
Analýza zákaznických segmentů vybraného produktu ICT
Analysis of customer segments of the selected ICT product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vypracováním segmentace zákazníků pod-niku, který nabízí ICT produkty a služby. Teoretická část se nejprve za-bývá marketingem, poté různými způsoby segmentace a řízení vztahu se zákazníky (CRM). V praktické části jsou poté na základě dostupných pod-nikových dat zvoleny jako způsoby segmentace RFM analýza a k-means clustering a je vypracována segmentace. Součástí práce je …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of customer segmenta-tion of a company offering ICT products and services. The theoretical part first deals with marketing, then with different ways of segmentation and customer relationship management (CRM). In the practical part, RFM analysis and k-means clustering are then chosen as segmentation methods based on available company data and the segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kll8d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Martin Smilek -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Věra Sklenářová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa