Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU – Michaela SÝKOROVÁ
Michaela SÝKOROVÁ
Bakalářská práce
Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU
Facebook like a tool of modern marketing strategy. Analysis of using social networks in the marketing purposes on example of the department of german language FF OU
Abstract:
This thesis deals with the problems of Facebook marketing on the example of the Department of German Language FF OU. The analysis of the department's FB page aims to check whether an efficient marketing strategy has been chosen. In the theoretical part the thesis focuses on the theory of posts, which is examined in a case study. Within the case study an ideal contribution in the form of an advertising …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit dem Gegenstand des Facebook-Marketings am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU. Die Analyse der FB-Seite des Lehrstuhls soll überprüfen, ob eine effiziente Marketingstrategie gewählt wurde. In dem theoretischen Teil konzentriert sich die Bachelorarbeit auf die Theorie von Veröffentlichung der Beiträge, die in einer Fallstudie überprüft wird. Im Rahmen …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKOROVÁ, Michaela. \textit{Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/x7mvue/.
Jak správně citovat práci
SÝKOROVÁ, Michaela. Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Facebook Marketing
Peter Person -
Facebook Marketing
Azur Bijedić -
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
Facebook Marketing
Peter Mikuš -
Marketing-Funktion von Facebook am Beispiel der Firma Dr. Oetker
Dominika KRAUSSOVÁ