Theses 

Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU – Michaela SÝKOROVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání

Michaela SÝKOROVÁ

Bakalářská práce

Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU

Facebook like a tool of modern marketing strategy. Analysis of using social networks in the marketing purposes on example of the department of german language FF OU

Abstract: This thesis deals with the problems of Facebook marketing on the example of the Department of German Language FF OU. The analysis of the department's FB page aims to check whether an efficient marketing strategy has been chosen. In the theoretical part the thesis focuses on the theory of posts, which is examined in a case study. Within the case study an ideal contribution in the form of an advertising video will be created and then presented on the FB webpage of the Department. In the practical part the Facebook pages of the other departments for German Language in the Czech Republic will be compared.

Abstract: Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit dem Gegenstand des Facebook-Marketings am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU. Die Analyse der FB-Seite des Lehrstuhls soll überprüfen, ob eine effiziente Marketingstrategie gewählt wurde. In dem theoretischen Teil konzentriert sich die Bachelorarbeit auf die Theorie von Veröffentlichung der Beiträge, die in einer Fallstudie überprüft wird. Im Rahmen der Fallstudie wird ein idealer Beitrag in der Form von einem Werbevideo erstellt, das an der FB-Seite des Lehrstuhls präsentiert wird. Im praktischen Teil werden unter anderem die Facebook-Seiten der anderen Lehrstühle für Germanistik in der Tschechischen Republik vergleichen.

Klíčová slova: Marketing, Marketingstrategie, Soziale Netzwerke, Facebook, Lehrstuhl für Germanistik

Jazyk práce: němčina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
https://portal.osu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=38573 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

Jak správně citovat práci

SÝKOROVÁ, Michaela. Facebook als Instrument einer modernen Marketingstrategie. Analyse der Verwendung von sozialen Neztwerken am Beispiel des Lehrstuhls für Germanistik FF OU. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 3. 2019 02:22, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz