Marketingová strategie příspěvkové organizace – Martin ČAREK
Martin ČAREK
Bakalářská práce
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Marketing Strategy of the Contributory Organization
Anotace:
Cílem této bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie neziskové organizace" bylo najít vhodnou marketingovou strategii pro námi zvolený podnik s využitím analýz z marketingového prostředí a výzkumu trhu. Organizace se nachází v oblasti poskytování služeb a zaměřuje se na vzdělání a zábavu. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky neziskového sektoru a jeho zásad pro tvorbu marketingové …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis called "Marketing Strategy of the Contributory Organizati-on" was to find a suitable marketing strategy for a chosen company using analyzes from the marketing environment and market research. The organization is located in the field of service provision and focuses on education and entertainment. The theoretical part is fo-cused on the description of the non-profit sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČAREK, Martin. Marketingová strategie příspěvkové organizace. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Michaela Šedivá -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín
Název
Vložil
Vloženo
Práva