Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy – Karolina Pelcová
Karolina Pelcová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
The Analysis of the Marketing Communication Strategy of a Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie …moreAbstract:
The goal of the bachalor's thesis is to create recommendations for improving the marketing communication strategy of the Sonnentor company including consideration of environmnetal protection. The theoretical part of the bachalor's thesis focuses on the processing of critical literary research in the field of marketing communication strategy and ecological marketing. The practical part deals with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELCOVÁ, Karolina. \textit{Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/x8e9b9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pelcová, Karolina. Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák