Tereza Nešporová
Bachelor's thesis
Anglické výpůjčky v češtině 21. století
21st century loanwords from English in the Czech language
Abstract:
This bachelor thesis studies 21st century anglicisms appearing on popular social media networks in the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the role of English as a present Lingua Franca and its influence on the Czech lexical system. Furthermore, it explains the term Anglicism and describes the typical lexical features of online communication. The …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá anglicismy 21. století, které se vyskytují napříč populárními sociálními sítěmi v České republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část definuje roli angličtiny jako soudobé Lingua Franca a její vliv na lexikum českého jazyka. Dále vysvětluje pojem anglicismus a rovněž popisuje jazykové rysy typické pro online komunikaci. Praktická část analyzuje …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Nováková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nešporová, Tereza. Anglické výpůjčky v češtině 21. století. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Philology / English for Business
Theses on a related topic
-
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Návrh plánu online marketingové komunikace pro salón krásy na sociálních sítích
Kateřina Muťková