Sebeprezentace žen na Instagramu na příkladu vybraných plus size modelek – Aneta JÁNOŠÍKOVÁ
Aneta JÁNOŠÍKOVÁ
Bakalářská práce
Sebeprezentace žen na Instagramu na příkladu vybraných plus size modelek
Women's self-presentation on Instagram on the example of selected plus size models
Anotace:
Ve své práci se zabývám vztahem člověka k vlastnímu tělu, popisuji rozdíly ve vnímání těla mezi muži a ženami, a také jak se toto vnímání podílí na budování vlastní identity. Rovněž přibližuji společenské normy na fyzickou krásu a reprodukci těchto norem skrze média masové komunikace. V praktické části analyzuji instagramové účty vybraných plus size modelek s cílem zjistit, zda tyto modelky zaujímají …víceAbstract:
This work aims to describe human's relation to own body and to describe differences within men's and women's pereception of own body. Also how this perception conributes to building own identiy. Next this work focuses on socially constructed norms of physical beauty and on reproduction of these norms through the mass media. In the practical part of this work I am analysing profiles of selecteed plus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÁNOŠÍKOVÁ, Aneta. Sebeprezentace žen na Instagramu na příkladu vybraných plus size modelek. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Dnešní ideál krásy očima hnutí za akceptování tloušťky
Kristina Valerie Kuličová -
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
Patricie Valíčková -
Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Šárka Halámková -
Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě
Anna Formanová -
Influenceři a jejich vliv na body image českých žen ve věku 15-25 let. Jaká je vlastně realita?
Natalie Zbuzková -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR
Tereza Solanská