Michal Provazník

Bachelor's thesis

PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání

PPC advertising and its effective use for local business
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou a její aplikací pro lokální podniky. Bakalářská práce se skládá ze tří částí – teoretické, praktické a manuálu. Teoretická část se zaměřuje na definici a podání základních poznatků o PPC reklamě a problematice jejího vytvoření. Zabývá se druhy, platformami a klíčovými faktory PPC reklamy. V praktické části jsou představeny metody a zdroje, ze kterých je vytvořen …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with PPC advertising and its application for local businesses. The bachelor's thesis consists of three parts - theoretical, practical and manual. The theoretical part focuses on the definition and presentation of basic knowledge about PPC advertising and the issue of its creation. It covers the types, platforms and key factors of PPC advertising. The practical part presents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Adam Polášek
  • Reader: František Zjevík, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON