Výstavba lanového centra ve Znojmě z pohledu marketingu a cestovního ruchu – Monika Peterkova
Monika Peterkova
Bakalářská práce
Výstavba lanového centra ve Znojmě z pohledu marketingu a cestovního ruchu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá především návrhem marketingového mixu lanového centra ve Znojmě. Tento návrh má přispět především k rozvoji cestovního ruchu v dané lokalitě, a nasměrovat tím cestovní ruch více na sportovní vyžití. Vytvoření konkrétního marketingového mixu předchází průzkum trhu, provedený se sto respondenty pomocí záznamových archů a vyhodnocený ve vlastní práci formou grafů a kontingenčních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals especially with a design for the marketing mix of a rope centre in Znojmo. This project should contribute especially to the development of tourism in the given locality and direct the tourism more at sport enjoyment. Creation of concrete marketing mix is preceded by market research made with hundred of respondents with the help of answer sheets evaluated in own work in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/x8qpoj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETERKOVA, Monika. \textit{Výstavba lanového centra ve Znojmě z pohledu marketingu a cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/x8qpoj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Markéta Humlíčková -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Krulová, J.
16. 5. 2011