Bc. Filip Kuželka

Diplomová práce

Marketingový mix vybraných výrobních podniků

Anotace:
Téma diplomové práce se zaměřuje na marketingový mix výrobních společností, která se zaměřují na výrobu tvrzených skel pro mobilní zařízení. Cílem je zjištění a analýza využívání marketingového mixu u vybraných společností a konkurenčního prostředí. V teoretické práci je přiblížena problematika marketingu, marketingového mixu a analýzy, které slouží k identifikaci konkurenčního prostředí a stanovení …více
Abstract:
The dissertation topic focuses on the marketing mix of manufacturing companies that focus on the production of tempered glass for mobile devices. The aim is to identify and analyse the use of the marketing mix in selected companies and the competitive environment. The theoretical work presents the issues of marketing, marketing mix and analysis, which are used to identify the competitive environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Dana Lakronová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby