Marketingový mix vybraných výrobních podniků – Bc. Filip Kuželka
Bc. Filip Kuželka
Diplomová práce
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Anotace:
Téma diplomové práce se zaměřuje na marketingový mix výrobních společností, která se zaměřují na výrobu tvrzených skel pro mobilní zařízení. Cílem je zjištění a analýza využívání marketingového mixu u vybraných společností a konkurenčního prostředí. V teoretické práci je přiblížena problematika marketingu, marketingového mixu a analýzy, které slouží k identifikaci konkurenčního prostředí a stanovení …víceAbstract:
The dissertation topic focuses on the marketing mix of manufacturing companies that focus on the production of tempered glass for mobile devices. The aim is to identify and analyse the use of the marketing mix in selected companies and the competitive environment. The theoretical work presents the issues of marketing, marketing mix and analysis, which are used to identify the competitive environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jvo8p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Dana Lakronová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Jozefina Perdedaj -
Míra používání mobilních zařízení a jejich vliv na kognitivní funkce spotřebitele
Terezie Sklenářová -
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
Zdeněk Jankovič -
Návrh a propagace aplikace pro mobilní zařízení
Michal Urbánek -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova