Literární teorie ve výuce literatury na 2. stupni základní školy – Vendula MAHROVÁ
Vendula MAHROVÁ
Master's thesis
Literární teorie ve výuce literatury na 2. stupni základní školy
Literary theory in literary education at the 2nd level of primary school
Abstract:
Cílem práce je soustředění poznatků o místu literární teorie v literární výchově na druhém stupni základních škol. V práci je sledováno, jak je obsah a rozsah literární teorie pro danou etapu vzdělávání vymezen v základních vzdělávacích dokumentech, jak je literární teorie zastoupena ve vybraných čítankových řadách, jak jsou literárněteoretické znalosti ověřovány při přijímacích zkouškách na střední …moreAbstract:
The purpose of this thesis is gathering knowledge about the place of literary theory in literary education at the second level of primary schools. The thesis monitors how the content and scope of literary theory for a given stage of education is defined in basic educational documents, how literary theory is represented in selected reading books, how literary theoretical knowledge is verified during …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2022
- Supervisor: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAHROVÁ, Vendula. Literární teorie ve výuce literatury na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Czech Language - Civic Education
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Středoškolská výuka literatury pohledem teorie literatury
Blažková Blažková -
Literární dílo a jeho uchopení ve výuce literatury na českých středních školách s přihlédnutím k historickému kontextu
Petra Antalová -
Literární mapa regionu ve výuce literatury na 2.stupni základní školy
Vendula KRPCOVÁ -
Možnosti využití vybraných děl fantasy literatury v literární výchově na základní škole
Jana KRÁLOVÁ -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková