Marketingové prostředí společnosti Milos – Bc. Kristýna Jůnová
Bc. Kristýna Jůnová
Bakalářská práce
Marketingové prostředí společnosti Milos
Marketing environment of Milos
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým prostředím společnosti Milos, která se soustředí na průmyslovou produkci, jejíž vývoj má v posledních letech částečně rostoucí, ale převážně stabilní charakter. Hlavním cílem je zhodnocení marketingového prostředí společnosti Milos a identifikace potencionálních příležitostí a možných rizik na trhu. SWOT analýza ukazuje, že firma je ideální podnikatelskou jednotkou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing environment of Milos which focuses on industrial production, the development of which has been partially growing but mostly stable in recent years. The main target of my Bachelor thesis is the evaluation of marketing environment of the company Milos and the identification of potencial options and posible risks within the market. The SWOT analysis shows that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fjape/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mezo a makroprostředí poskytovatelů elektronických výrobních služeb (EMS)
Petr Horák -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
SW analýza rodinného podniku Dubea s.r.o.
Jakub Hašek -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ