Konrádová Konrádová
Bakalářská práce
Motivace zákazníka k nákupu
Customer motivation to buy
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motivace nákupního chování spotřebitelů na trhu s kosmetickými výrobky. Cílem je definovat a za pomoci dotazníkového šetření a rozhovorů analyzovat motivaci zákazníka k nákupu kosmetických produktů. První část bakalářské práce shrnuje teoretická východiska daného tématu. Druhá část se potom zaměřuje na analýzu zákaznických preferencí a vyhodnocení získaných dat …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of motivation of consumer shopping behavior in the cosmetic market. The aim is to define and, with the help of a questionnaire survey and interviews, analyze the customer's motivation to purchase cosmetic products. The first part of the bachelor thesis summarizes the theoretical basis of the topic. The second part is then monitored for the analysis and evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ddgg2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Pavlína Štěchová -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Vliv zvýšení spotřební daně z tabákových výrobků na chování spotřebitelé a potenciální dopady na příjmovou stránku státního rozpočtu
Violetta Kokyrch -
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová