Analýza a implementace nástroje pro sledování produktů – Martin Jagoš
Martin Jagoš
Bakalářská práce
Analýza a implementace nástroje pro sledování produktů
Analysis and Implementation of the Product Tracking Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a implementaci nástroje, který sleduje produkty v internetových obchodech z hlediska ceny a dostupnosti. Získaná data o produktech prezentuje uživatelům formou grafů a tabulek a tyto data dále zpracovává a používá je pro poskytování dalších funkcí nástroje. Cílem této práce je analyzovat existující nástroje pro sledování produktů z hlediska poskytovaných …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analysis and implementation of tool which tracks prices and availability of products in shops on the internet. Gathered data about products are presented to users in form of charts and tables and these data are further processed and used for providing other functions of this tool. The goal of this thesis is to analyse existing product tracking tools in terms of provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Pavel Stoklasa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAGOŠ, Martin. \textit{Analýza a implementace nástroje pro sledování produktů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/x9pk56/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Komparace způsobů prodeje na příkladu regionálního produktu a možné způsoby podpory regionální produkce v Ústeckém kraji
Petra ZEMANCOVÁ