Bc. Matěj Peroutka

Diplomová práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The Role of the Key Account Manager in Customer Relationship Development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů s klíčovými zákazníky a samotnou osobu manažera pro klíčové zákazníky. Tedy například tím, co by měl správný manažer pro klíčové zákazníky splňovat pro výkon tohoto povolání, do jakých rolí se dostává nebo jaká je jeho úloha v rámci rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky obecně. Výsledková část poté doplňuje diplomovou práci o informace a především zkušenosti …více
Abstract:
The thesis deals with a key customer relationship management and with a role of key customer manager by himself. For example how shall the right key customer manager perform in his job, to what roles to obtain or what is his task in the development of relationships with key customers in general. Practical part supports thesis with the information and mainly with the experiences from a real working …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní