Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů – Bc. Matěj Peroutka
Bc. Matěj Peroutka
Diplomová práce
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
The Role of the Key Account Manager in Customer Relationship Development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá řízením vztahů s klíčovými zákazníky a samotnou osobu manažera pro klíčové zákazníky. Tedy například tím, co by měl správný manažer pro klíčové zákazníky splňovat pro výkon tohoto povolání, do jakých rolí se dostává nebo jaká je jeho úloha v rámci rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky obecně. Výsledková část poté doplňuje diplomovou práci o informace a především zkušenosti …víceAbstract:
The thesis deals with a key customer relationship management and with a role of key customer manager by himself. For example how shall the right key customer manager perform in his job, to what roles to obtain or what is his task in the development of relationships with key customers in general. Practical part supports thesis with the information and mainly with the experiences from a real working …víceKlíčová slova
manažer pro klíčové zákazníky řízení vztahů s klíčovými zákazníky řízení vztahů se zákazníky ŘVZ úloha manažera klíčový zákazník prodejní proces Key Account Manager Key Account Management KAM Key Customer Relationship Management KCRM Key Customer Manager KCM Customer Relationship Management CRM The Role of Manager Key Customer Sales Process
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hafb9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
Iuliia Vilchanska