Integrace dětí se zrakovými vadami na základních školách. – Ing. Petra Prokešová
Ing. Petra Prokešová
Diplomová práce
Integrace dětí se zrakovými vadami na základních školách.
Integration of children with visual disorders at elementary schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí se zrakovými vadami. Poskytuje náhled do historie i do současné práce se zrakově postiženými. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část je věnována historii speciální pedagogiky a práci se zrakově postiženými v minulosti. Dále poskytuje náhled na názorový vývoj ve vzdělávání zrakově postižených až po současnost, která je …víceAbstract:
This diploma thesis is concerned with the education issue of children with visual defects. It provides the insight into the history and the current work with the visually impaired. The diploma thesis is divided into two main parts. The first part is devoted to the history of special pedagogy and working with the visually impaired in the past. Further it provides the insight into the evolution of opinion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2014
Zveřejnit od: 14. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokešová, Petra. Integrace dětí se zrakovými vadami na základních školách.. Brno, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 3. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková