Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti – Bc. Lenka Cirhanová
Bc. Lenka Cirhanová
Bachelor's thesis
Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti
Peer activities as an instrument supporting a self-efficacy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá peer aktivitami ve školním prostředí jako prostředkem pro podporu vnímané vlastní účinnosti u dětí školního věku. První kapitola teoretické části je věnována vývojové psychologii dětí mladšího a staršího školního věku, další dvě kapitoly vymezují pojmový základ v oblasti vnímané vlastní účinnosti a peer aktivit. Výzkumná část je zaměřena na analýzu rozhovorů s učiteli základních …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with peer activities in a school environment as with an instrument supporting a self-efficacy by school-age children. The first chapter of the theoretical part is devoted to a developmental psychology of primary and secondary school children. The other two chapters define basic terminology of a self-efficacy and peer activities. The research part of the thesis analyses interviews …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nv3a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Monika Tannenbergerová, DiS.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce fyzioterapeuta v rámci tréninku sportovního aerobiku ve školním věku
Sára VÁŇOVÁ -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Rozvoj kreativity a spolupráce u dětí v mladším školním věku prostřednictvím tanečně-pohybové výchovy (webové stránky)
Lenka BLACKÁ -
Pedagogická spolupráce školní družiny a základní školy
Alena NOVÁKOVÁ -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková