Bc. Lenka Cirhanová

Bachelor's thesis

Peer aktivity jako prostředek podpory vnímané vlastní účinnosti

Peer activities as an instrument supporting a self-efficacy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá peer aktivitami ve školním prostředí jako prostředkem pro podporu vnímané vlastní účinnosti u dětí školního věku. První kapitola teoretické části je věnována vývojové psychologii dětí mladšího a staršího školního věku, další dvě kapitoly vymezují pojmový základ v oblasti vnímané vlastní účinnosti a peer aktivit. Výzkumná část je zaměřena na analýzu rozhovorů s učiteli základních …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with peer activities in a school environment as with an instrument supporting a self-efficacy by school-age children. The first chapter of the theoretical part is devoted to a developmental psychology of primary and secondary school children. The other two chapters define basic terminology of a self-efficacy and peer activities. The research part of the thesis analyses interviews …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Mgr. Monika Tannenbergerová, DiS.
  • Reader: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta