E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity – Bc. Barbora HAVLOVÁ
Bc. Barbora HAVLOVÁ
Diplomová práce
E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity
E-shops with sports nutrition and their online marketing activities
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných e-shopů se sportovní výživou a na základě zjištěných poznatků formulovat doporučení pro budoucí praxi. Pro zpracování práce byly zvoleny e-shopy/magazíny Kulturistika.com a Aktin. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy marketingu, elektronického obchodování, komunikace na internetu a sociálních sítích. Empirická část …víceAbstract:
The aim of the master's Thesis is to evaluate the online marketing communication of selected sports nutrition e-shops and on the basis of the findings to formulate recommendations for the future practice. E-shops / magazines Kulturistika.com and Aktin were chosen for the Thesis. The theoretical part clarifies the basic concepts of marketing, e-commerce, communication on the Internet and social networks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLOVÁ, Barbora. E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivity. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová