Anežka Černohousová

Diplomová práce

Marketingový plán uvedení strojírenského produktu na trh B2B

Product launch marketing plan on B2B engineering market
Anotace:
Tato diplomová práce ze zabývá konkrétním marketingovým plánem uvedení strojírenského produktu na trh B2B. Cílem je popsat plán a provést oponenturu z pohledu komplexnosti a hloubky zpracování tohoto plánu. V teoretické části je popsán marketingový plán a jeho části s ohledem na malou firmu pohybující se na trhu business-to-business. V praktické části je pak provedená oponentura konkrétního marketingového …více
Abstract:
This diploma thesis deals with product launch marketing plan on B2B engineering market. The aim is to describe the marketing plan and comment it in terms of complexity and depth of this plan. The theoretical part describes the marketing plan and its parts considering the specifics of small business on B2B market. The practical part covers comments on the particular marketing plan in detail and suggests …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Pavla Kusá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40301