Firemní kultura společnosti ČSOB – Martin Koldinský
Martin Koldinský
Bakalářská práce
Firemní kultura společnosti ČSOB
Corporate culture of the company ČSOB
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou firemní kultury, a to jak z teoretického hlediska, tak i z hlediska praktického - pro demonstraci fungování firemní kultury v praxi jsem si zvolil společnost ČSOB. V teoretické části je důraz kladen na vymezení pojmů souvisejících s tématem kultury, dále na podnikovou identitu a etiku, vlivy působící na firemní kulturu a také na změny firemní kultury …víceAbstract:
The object of this thesis is the issue of corporate culture from both theoretical and practical points of view. I've chosen a company ČSOB and its corporate culture to demonstrate corporate culture system functioning in practice. The main aim of the theoretical part is to determinate main terms connected to this issue, than to describe corporate identity and image as well as main effects influencing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22125
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Karel Zelníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22125
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková