Ing. Kateřina Petko

Bachelor's thesis

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Opportunities for SMEs
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etických a legislativních limitů v oblasti guerilla marketingu v České republice. Guerilla marketing se stává velmi skloňovaným tématem pro podniky v České republice. V době ekonomických problémů je vnímán jako šance na levnou a efektivní reklamu. Často však naráží na neznalost firem, které ho chtějí využívat. Důsledkem mohou být porušení zákona nebo problémy …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the ethical and legal limitations in Guerrilla marketing in the Czech Republic. Guerrilla marketing is becoming a very prominent topic for companies in the Czech Republic and indeed all over Europe. During this period of economic uncertainty, it is seen as an opportunity to create cheap and unconventional advertising. However, it is often misunderstood by companies that …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Evžen Staněk
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní