Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Ing. Kateřina Petko
Ing. Kateřina Petko
Bachelor's thesis
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Opportunities for SMEs
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou etických a legislativních limitů v oblasti guerilla marketingu v České republice. Guerilla marketing se stává velmi skloňovaným tématem pro podniky v České republice. V době ekonomických problémů je vnímán jako šance na levnou a efektivní reklamu. Často však naráží na neznalost firem, které ho chtějí využívat. Důsledkem mohou být porušení zákona nebo problémy …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the ethical and legal limitations in Guerrilla marketing in the Czech Republic. Guerrilla marketing is becoming a very prominent topic for companies in the Czech Republic and indeed all over Europe. During this period of economic uncertainty, it is seen as an opportunity to create cheap and unconventional advertising. However, it is often misunderstood by companies that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bye5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Snahy o regulaci lobbingu v České republice mezi pluralismem a neokorporativismem
Stanislav TESAŘÍK -
Dopady novely zákona o bankách do bankovní praxe
Veronika Tauchenová -
Pojem veřejnost dle ustanovení § 98 odst. 1 Zákona o Investičních společnostech a investičních fondech - interpretace a význam pro odvětví kolektivního investování
Václav Gál -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Právo proti nekalé soutěži a samoregulace reklamy
Marek Harok -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků