Komunikační strategie Wannieck Gallery – Bc. Jitka Zaoralová
Bc. Jitka Zaoralová
Diplomová práce
Komunikační strategie Wannieck Gallery
Communication Strategy of Wannieck Gallery
Anotace:
Tématem této magisterské diplomové práce je navrhnutí vhodné komunikační strategie pro brněnskou, non-profit galerii moderního umění Wannieck Gallery. První část práce všeobecně uvádí do problematiky marketingu v kulturních institucích. Další část práce analyzuje současnou situaci a marketingové aktivity Wannieck Gallery. Na základě tohoto šetření jsou pak stanoveny cíle, kterých by měla komunikační …víceAbstract:
The aim of this Master´s thesis is to create a proposal of appropriate communication strategies for Brno, non-profit contemporary art gallery, Wannieck Gallery. The first part of the thesis introduces the marketing issues in cultural institutions. Another part of the thesis analyzes the current situation and marketing activities of Wannieck Gallery. Based on this investigation are set goals, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hsemf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kulturních a sociálních institucí
Karolína Skuciusová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Marketing kulturních organizací a institucí
Ludmila Lacinová -
Marketing kulturních organizací a institucí na Příbramsku
Michal Gerčák -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková