Ing. arch. Katarína Vankušová

absolventská práce studenta CŽV

Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie

Webové stránky školy jako součást marketingové komunikace
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat návštěvnost webových stránek dvou středních škol a poskytnout rady ke zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky a shromažďuje informace o řešeních. Hlavní myšlenkou teoretické části je charakteristika marketingu středních škol a jejich webové komunikace a poskytuje přehled …viac
Abstract:
The aim of this work is to analyse the visit rate of web pages of two high schools and to provide some advice to improve marketing communication. This work is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part consists of the introduction to the issue and collecting the information about the solutions. The main idea of the theoretical part is a description of marketing of high …viac
Abstract:
Táto práca má cieľ zistiť návštevnosť webových stránok dvoch stredných škôl a následne vyvodiť odporučenia na zlepšenie marketingovej komunikácie. Prácu možno rozdeliť na dve časti – teoretickú a praktickú. Teoretická časť predstavuje úvod do problematiky a zberá informácie o jej riešeniach. Hlavná myšlienka teoretickej časti je popis marketingu stredných škôl a ich webovej komunikácie a zároveň ponúka …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání