Ing. arch. Katarína Vankušová

absolventská práce studenta CŽV

Webové stránky školy ako súčasť marketingovej komunikácie

Webové stránky školy jako součást marketingové komunikace
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat návštěvnost webových stránek dvou středních škol a poskytnout rady ke zlepšení marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky a shromažďuje informace o řešeních. Hlavní myšlenkou teoretické části je charakteristika marketingu středních škol a jejich webové komunikace a poskytuje přehled …more
Abstract:
The aim of this work is to analyse the visit rate of web pages of two high schools and to provide some advice to improve marketing communication. This work is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part consists of the introduction to the issue and collecting the information about the solutions. The main idea of the theoretical part is a description of marketing of high …more
Abstract:
Táto práca má cieľ zistiť návštevnosť webových stránok dvoch stredných škôl a následne vyvodiť odporučenia na zlepšenie marketingovej komunikácie. Prácu možno rozdeliť na dve časti – teoretickú a praktickú. Teoretická časť predstavuje úvod do problematiky a zberá informácie o jej riešeniach. Hlavná myšlienka teoretickej časti je popis marketingu stredných škôl a ich webovej komunikácie a zároveň ponúka …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání