Eva RYBECKÁ

Bachelor's thesis

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Abstract:
This thesis is focused on the marketing communications that are extremely important in each company. Theoretical part contains the key points related to marketing communications and the marketing communications mix. The process of developing the promotional campaign is also described. Practical part explains the actual situation in the company GastroTrs, Ltd. In the end, some recommendations are proposed …more
Abstract:
Tato práce je zaměřená na marketingové komunikace, které mají své podstatné místo v každé společnosti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingových komunikací a komunikačního mixu. Také se zde nachází popis postupu při vytváření reklamní kampaně. V praktické části je popsaná konkrétní situace ve firmě GastroTrs, s.r.o. Je provedena také SWOT analýza, díky které je navrhnuto několik …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier: 19574

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RYBECKÁ, Eva. Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe