Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd. – Eva RYBECKÁ
Eva RYBECKÁ
Bachelor's thesis
Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Abstract:
This thesis is focused on the marketing communications that are extremely important in each company. Theoretical part contains the key points related to marketing communications and the marketing communications mix. The process of developing the promotional campaign is also described. Practical part explains the actual situation in the company GastroTrs, Ltd. In the end, some recommendations are proposed …moreAbstract:
Tato práce je zaměřená na marketingové komunikace, které mají své podstatné místo v každé společnosti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se marketingových komunikací a komunikačního mixu. Také se zde nachází popis postupu při vytváření reklamní kampaně. V praktické části je popsaná konkrétní situace ve firmě GastroTrs, s.r.o. Je provedena také SWOT analýza, díky které je navrhnuto několik …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2011
Identifier:
19574
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYBECKÁ, Eva. Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková