Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek – Václav Radimský
Václav Radimský
Bakalářská práce
Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek
Anotace:
Tato práce pojednává o generaci X a Y, které budou v příštích letech zaujímat 70 % pracovního trhu, proto je důležité přiblížit si jejich pracovní podmínky. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v potřebách zaměstnanců generace X a Y, porovnat je a poskytnout informace jak o společných, tak i o odlišných potřebách obou generací v oblasti pracovních podmínek. V teoretické části jsou poskytnuty informace …víceAbstract:
This thesis deals with generations X and Y, which will occupy 70 % of the labour market in the coming years, so it is important to bring their working conditions closer together. The aim of the work is to map and focus on the needs of employees of generation X and Y, to compare them and to provide information about both common and different needs of the two generations in terms of working conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xb23sj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RADIMSKÝ, Václav. \textit{Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/xb23sj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Effective Forms of Motivation, their Importance, and Influence on the work performance of the Companies' Employees
Gulsum Valizada -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Social media as a marketing tool towards generation Y
Gyulnara Kasimova -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Motivace zaměstnanců generace Y
Michaela Švachová -
Vnímání značky Vasky generací Y
Marek Havel -
Spotřebitelské postoje a preference generace X a Z v oblasti alternativních potravinových sítí
Petra Laštovičková