Výzkum publika klasické hudby: segmentace podle hudebních preferencí – Marie Vítová Dušková
Marie Vítová Dušková
Disertační práce
Výzkum publika klasické hudby: segmentace podle hudebních preferencí
Classical Music Audience Research - Segmentation by Music Preferences
Anotace:
Publikum je v centru pozornosti každé kulturní instituce a jeho dokonalá znalost přináší kulturním organizacím konkurenční výhodu. Výzkumníci se poznávání kulturního publika věnují již více než padesát let, přesto některá témata zatím stále nejsou dostatečně zpracována a navíc se objevují témata nová. Tato disertační práce se zaměřuje na výzkum publika klasické hudby z pohledu jeho hudebních preferencí …víceAbstract:
The audience is at the center of attention of every cultural institution, and a perfect knowledge of it gives cultural organizations a competitive advantage. Researchers have been studying the cultural audience for more than fifty years, yet some topics are still not sufficiently elaborated and, moreover, new topics are emerging. This dissertation focuses on the research of the classical music audience …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 12. 2022
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Jan Koudelka, Marie Přibová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88085
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Imagery in Blues Lyrics as a Countercultural Expression in Contemporary Music
Mária Savkaničová -
The City in Songs, Songs in the City: The Image of London in the Music of the 1970s and 1980s
Lucie Žáčková -
The Development of Pop Music in Manchester in the 1970s and 1980s
Adéla Navrátilová -
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Sociologický průzkum publika festivalu Janáček Brno 2012: Vybrané marketingové aspekty
Petr Dimitrov -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko