Bc. Tereza Wíznerová

Master's thesis

Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium

Marketing strategic plan of the civic association Kulturárium
Abstract:
Kulturárium, o.s., je rychle se rozrůstajícím občanským sdružením působícím v Brně již od roku 2010. Během jeho poměrně krátké existence prošlo několika vývojovými stádii a nachází se v období pozdní dospělosti, kdy je klíčové dostat se do podvědomí široké veřejnosti a ucelit si schopnost se prezentovat na profesionální úrovni co nejefektivněji. Proto je nutné vytvořit přehledný strategický marketingový …more
Abstract:
Kulturárium z.s. is a fast growing civic association, existing in Brno since 2010. During its short existence it went through several developement stages and now is in a late mature stage, where it is fundamental to be known by the general public while mastering the way it presents itself on a professional productive level. For that reason, it is important to create a transparent strategic marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta