Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium – Bc. Tereza Wíznerová
Bc. Tereza Wíznerová
Master's thesis
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Marketing strategic plan of the civic association Kulturárium
Abstract:
Kulturárium, o.s., je rychle se rozrůstajícím občanským sdružením působícím v Brně již od roku 2010. Během jeho poměrně krátké existence prošlo několika vývojovými stádii a nachází se v období pozdní dospělosti, kdy je klíčové dostat se do podvědomí široké veřejnosti a ucelit si schopnost se prezentovat na profesionální úrovni co nejefektivněji. Proto je nutné vytvořit přehledný strategický marketingový …moreAbstract:
Kulturárium z.s. is a fast growing civic association, existing in Brno since 2010. During its short existence it went through several developement stages and now is in a late mature stage, where it is fundamental to be known by the general public while mastering the way it presents itself on a professional productive level. For that reason, it is important to create a transparent strategic marketing …moreKeywords
Kulturárium o.s. marketingový strategický plán akční plán SWOT analýza analýza image pozitioning PEST analýza branding marketingový výzkum marketingový mix konkurenční odlišení produkt nezisková organizace marketing strategic plan action plan SWOT analysis analysis of image positioning PEST analysis marketing survey marketing mix competitive differentiation product nonprofit organization
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jgeo9/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Nestátní neziskové organizace - jejich místo v rozvoji občanské společnosti se zaměřením na vybranou neziskovou organizaci
Karolína Lančová -
Finanční řízení neziskové organizace
Kristýna Valentová -
Ekonomika a zdroje financování organizace Dům dětí a mládeže Mělník, příspěvková organizace
Kryštof Jiráček