Relaunch značky Physiogel na českom a slovenskom trhu – Lucia Tatičová
Lucia Tatičová
Diplomová práce
Relaunch značky Physiogel na českom a slovenskom trhu
Relunch značky Physiogel na českém a slovenském trhu
Anotace:
Uvedenie nového produktu na trh je dôležitou a náročnou etapou životného cyklu produktu. Predstavuje taktiež neľahký proces pre konkrétnu firmu. Cieľom diplomovej práce je, prostredníctvom vypracovania marketingového plánu, a realizácie marketingového výskumu zhodnotiť vhodnosť zvoleného marketingového mixu produktovej rady Physiogel. Teoretická časť práce poskytne základný pilier na pochopenie danej …víceAbstract:
A new product launch is important and difficult part of product life cycle. It also means uneasy process for company. Goal of this diploma thesis is to evaluate chosen marketing mix strategy of relaunch Physiogel on Czech and Slovak market through marketing plan conduct and realization of marketing research focusing on target group. Theoretical part offers basics for better understanding of the topic …víceAbstract:
Uvedenie nového produktu na trh je dôležitou a náročnou etapou životného cyklu produktu. Predstavuje taktiež neľahký proces pre konkrétnu firmu. Cieľom diplomovej práce je, prostredníctvom vypracovania marketingového plánu, a realizácie marketingového výskumu zhodnotiť vhodnosť zvoleného marketingového mixu produktovej rady Physiogel. Teoretická časť práce poskytne základný pilier na pochopenie danej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Marta Prechtlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36019
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Marketingový mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Radka Nečasová -
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Nikola Karasová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Aplikácia marketingového mixu pri vstupe firmy na nový trh
Ivana Moravčíková -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska