Bc. Hana ŠOTTNÍKOVÁ

Diplomová práce

Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou

New-coming communications trends in the perspective target group of teen-age people
Anotace:
Cílem práce byla hloubková analýza teenagerů jako perspektivní spotřebitelské cílové skupiny, zjištění její internetové gramotnosti a navrhnout projekt tak, aby byl vhodně nastaven jak komunikačně, tak obsahově pro účely konceptu projektu a také implementoval poznatky teoretického i praktického zkoumání. Po vytvoření konceptu byla sestavená odborná skupina, která formou brainstormingu hodnotila účel …více
Abstract:
The goal is an in-depth analysis of teenagers as a prospective consumer target groups, determine its internet literacy and design the project so as to properly set how communications and content for the purpose of the project concept and implemented the findings of theoretical and practical examination works. After creating the concept was assembled group of experts to assess the form of brainstorming …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 22381

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠOTTNÍKOVÁ, Hana. Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace