Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou – Bc. Hana ŠOTTNÍKOVÁ
Bc. Hana ŠOTTNÍKOVÁ
Diplomová práce
Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou
New-coming communications trends in the perspective target group of teen-age people
Anotace:
Cílem práce byla hloubková analýza teenagerů jako perspektivní spotřebitelské cílové skupiny, zjištění její internetové gramotnosti a navrhnout projekt tak, aby byl vhodně nastaven jak komunikačně, tak obsahově pro účely konceptu projektu a také implementoval poznatky teoretického i praktického zkoumání. Po vytvoření konceptu byla sestavená odborná skupina, která formou brainstormingu hodnotila účel …víceAbstract:
The goal is an in-depth analysis of teenagers as a prospective consumer target groups, determine its internet literacy and design the project so as to properly set how communications and content for the purpose of the project concept and implemented the findings of theoretical and practical examination works. After creating the concept was assembled group of experts to assess the form of brainstorming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
22381
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOTTNÍKOVÁ, Hana. \textit{Nové trendy v komunikaci s teenagery jako~s perspektivní cílovou skupinou}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/xbogko/.
Jak správně citovat práci
ŠOTTNÍKOVÁ, Hana. Nové trendy v komunikaci s teenagery jako s perspektivní cílovou skupinou. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v propagaci fitness služeb
Marek Sviridov -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Ilona Murárová -
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
Thi Thu Phuong Lai -
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace pro firmu Hranatá koule s.r.o.
Kristýna Makovičková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Klára Weissová