Interaktivní tabule v rané výuce německého jazyka – Mgr. Monika Horká
Mgr. Monika Horká
Master's thesis
Interaktivní tabule v rané výuce německého jazyka
Interactive whiteboard in the early teaching of German language
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím interaktivní tabule ve výuce německého jazyka na 1. stupni ZŠ. Seznamuje s touto moderní didaktickou technikou, s jejími specifiky, výhodami i nevýhodami a především s možnostmi jejího využití při výuce. Hlavní část tvoří soubor interaktivních cvičení zpracovaných k učebnici německého jazyka Planetino 1, které jsou použitelné pro výuku ve 3.–4. ročníku ZŠ. Mohou být …moreAbstract:
This diploma thesis discusses the usage of interactive whiteboard in German language classes at primary schools. The work introduces this modern didactical technique, with its specifics advantages and disadvantages, particularly with its options of usage by teaching. The main part consists of a set of interactive exercises made for textbook German language Planetino 1, which are applicable for teaching …moreKeywords
interaktivní tabule interaktivní výuka německý jazyk raná výuka cizích jazyků didaktické zásady interaktivní výukový objekt interaktivní učebnice software Smart Notebook učebnice Planetino 1 interactive whiteboard interactive teaching German language early teaching of foreign languages didactical rules interactive teaching object interactive textbook textbook Planetino 1
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qz772/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Interaktivní výukový objekt pro podporu výuky předmětu Výchova k občanství
Adam HNIDA -
Výuka cizích jazyků na školách se sportovním zaměřením; využití sportu jako motivátoru k výuce cizích jazyků
Tomáš Dokoupil -
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku anglického jazyka na ZŠ s využitím technologií Smart Lab a Smart Response
Ondřej ČERNÝ -
Lesson Activity Toolkit v Smart Notebook pro interaktivní tabule
Petr HAJDUCH -
Počítač jako pomocník učitele pro tvorbu interaktivních materiálů k učebnici vlastivědy v programu SMART Notebook
Jan FRONĚK -
Možnosti využití interaktivní SMART tabule ve výuce němčiny jako cizího jazyka, zejména u dětí se specifickými poruchami učení.
Milan VOKATÝ -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
Engaging Students with the Interactive Whiteboard in English Lessons
Lucie Zezulková