Psychomotorický vývoj dětí trvale umístěných v jeslích – Kateřina HANELOVÁ
Kateřina HANELOVÁ
Bakalářská práce
Psychomotorický vývoj dětí trvale umístěných v jeslích
A psychomotor development of children permanently placed in day nurseries
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem jeslí na psychomotorický vývoj dítěte. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán psychomotorický vývoj dítěte do tří let, vliv rodiny a vrstevníků na socializaci dítěte. Dále jsou v této části popsány jesle a jejich vývoj v naší republice. Teoretická část končí popisem konkrétních jeslí. Praktická část se věnuje výzkumu dětí v jeslích …víceAbstract:
The thesis is focused on the influence of day nursery on a psychomotor development of a child. The work is divided in two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the psychomotor development of children under three years as well as an influence of a family and peers on socialization of a child. Further, there are described nurseries and their development in our republic in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
20547
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ivanková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANELOVÁ, Kateřina. Psychomotorický vývoj dětí trvale umístěných v jeslích. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální péče / Sociální a charitativní práce
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání aktivity batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, jeslí a rodin
Kateřina Jírů -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá -
Dítě jako zvlášť zranitelná oběť
Dita Steinbauerová -
Dítě, které žilo ve zdi - interaktivní inscenace pro děti
Marie Hótová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xbxjkd xbxjkd/2
30. 3. 2011