Analýza forem podpory prodeje u firmy MAKRO a vybraných velkoobchodních firem – Bc. Markéta Zmeškalová
Bc. Markéta Zmeškalová
Master's thesis
Analýza forem podpory prodeje u firmy MAKRO a vybraných velkoobchodních firem
Analyse of sales support forms in company MAKRO and chosen wholesale companies
Anotácia:
Aby si společnost působící na trhu udržela svou dosavadní pozici na trhu, musí se zaměřit na marketing a služby, které nabízí svým zákazníkům oproti ostatním společnostem. Cílem diplomové práce je analýza veškerých služeb, které nabízí společnost MAKRO oproti jiným společnostem. Tato práce se zaměřuje na podporu prodeje, která je nedílnou součástí marketingu a má v něm svou důležitou roli. Účelem je …viacAbstract:
That company applied on the market keep her current market position, it must focus on marketing and services which offer to its customers than other companies. The aim of the thesis is an analyse of all the services which Makro offeres compared to other companies. This thesis aims to sales promotion, which is an integral part of marketing and it has its important role. The purpose is to generate additional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7di1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Petr Ševčík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance