Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru – Bc. Štěpánka Čačíková Kodlová
Bc. Štěpánka Čačíková Kodlová
Bachelor's thesis
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Consumer culture and the crisis of integrity consumer - ambivalent effects operation of integrated marketing communications in the social space
Abstract:
Cílem této práce je na základě teoretických zdrojů identifikovat a interpretovat pojem spotřební kultury, kterému je v domácích odborných publikacích věnováno stále málo prostoru, dále ukázat roli marketingové komunikace a její účinky na spotřební chování zákazníků. Podpořit tvrzení, že jednotlivé nástroje marketingu a marketingový mix mají vliv na ambivalentní chování a rozhodování spotřebitele. Ambivalentní …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify and therefore interpret a term Consumer Culture based on theoretical sources, because there is almost no attention paid to this term in current Czech scientific publications, also to show the role of marketing communication and its impact on consumer's behavior. Furthermore, to support following statement which says that marketing tools and marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qegdx/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2016
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAČÍKOVÁ KODLOVÁ, Štěpánka. \textit{Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2016. Available from: https://theses.cz/id/xcg5sp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Spotřebitel a ambivalence cen
David Mejsnar -
Krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Jan Fidler -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad