Za to si rádi připlatíme – pohled generace Z – Monika Charvátová
Monika Charvátová
Bakalářská práce
Za to si rádi připlatíme – pohled generace Z
We will be happy to pay extra for it – the view of generation Z
Anotace:
CHARVÁTOVÁ, M. Za to si rádi připlatíme – pohled generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zabývá okázalou spotřebou, spotřebitelským chováním i v online prostředí a influencer marketingem na trhu s luxusními produkty. Cílem bylo zjistit, jestli influenceři mají vliv na generaci Z při nakupování luxusních pro-duktů a také zda jsou luxusní produkty …víceAbstract:
CHARVÁTOVÁ, M. We will be happy to pay extra for it – the view of generation Z. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The bachelor's thesis focuses on conspicuous consumption, consumer behavior in the online context, and influencers in luxury product marketing. The thesis aims to find out if influencers affect generation Z in shopping for luxury products and if the generation consumes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Daniel Gutwirt -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Jan Veselý -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing v prostředí kosmetického trhu
Liana Sokačová