Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti – Ing. Pavla Petrová
Ing. Pavla Petrová
Bachelor's thesis
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Methodics of Customer satisfaction research, identification of their PPO (needs, requires, expectations). Application of the research outcomes to the company existence.
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o zákaznické spokojenosti s nabízenými produkty či službami a zároveň také o jejich průzkumu a identifikací PPO a aplikaci zjištěných skutečností do života společnosti. Dále práce hodnotí problematiku technik průzkumu spokojenosti zákazníků, hlavně pak dotazníkovou metodu. Jako stěžení část této práce je realizace vlastního průzkumu spokojenosti klientů konkrétní finanční …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of customer satisfaction with offered products or services and also with research and identification of customers‘ needs, requirements, expectations and aplication of research outcomes to the company existence. Also this work values the techniques of the research of customers‘ needs, mostly the questionary research. The fundamental part of this work is own-processed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mv66m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Pavla. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/xd7v5m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
Zdeněk Bárta -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
Martina Kučerová -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání) a způsob jejich aplikace v podmínkách řízení společnosti Caledonian School s.r.o.
Miroslava Trojáková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Richard Skřivánek -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová