Vnímání společenské odpovědnosti firmy IKEA spotřebiteli – Anna Svobodová
Anna Svobodová
Diplomová práce
Vnímání společenské odpovědnosti firmy IKEA spotřebiteli
Consumer perception of IKEA's corporate social responsibility
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání vnímání společenské odpovědnosti společnosti IKEA ze strany spotřebitelů. S ohledem na rostoucí důležitost tématu CSR bylo zajímavé zanalyzovat, jak spotřebitelé vnímají postoj této společnosti v oblasti společenské odpovědnosti firem. Hlavním cílem práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak čeští spotřebitelé vnímají postavení společnosti IKEA …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on investigating consumer perceptions of IKEA's corporate social responsibility. Considering the growing importance of CSR, it was interesting to analyse how consumers perceive the position of this company in the field of CSR. It's main objective, through a questionnaire investigation, is to determine how Czech consumers perceive IKEA's position from a CSR point of view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia