Multisenzorické působení na zákazníka se zaměřením na genderové rozdíly (neuromarketingová studie) – Bc. Radka Šplíchalová
Bc. Radka Šplíchalová
Diplomová práce
Multisenzorické působení na zákazníka se zaměřením na genderové rozdíly (neuromarketingová studie)
Multisensoric effect on customer with a focus on gender differences (neuromarketing study)
Anotace:
Jakou měrou nás ovlivňují smysly – zrak, chuť nebo čich – v procesu rozhodování? Zasahují do tohoto procesu emoce, nebo se řídíme čistě racionálními argumenty? Lze vůbec získat odpovědi na tyto otázky? Ano. V moderním světě stále se rozvíjejících technologií (v důsledku toho ovšem také světě přesyceném vizuálními podněty a téměř identickými produkty) vystupuje na povrch příležitost „nahlédnout do hlav …víceAbstract:
To what extent are we influenced in the process of decision making by senses – sight, olfaction or gustation? Do emotions interfere in this process or do we adhere to purely rational arguments? Is it possible to gain answers for these questions? Yes, it is. In the modern world of constantly developing technologies (in consequence of which in the world glutted with visual stimuli and nearly identical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y0j2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2012
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Neuromarketing jako nástroj současné marketingové komunikace
Lucie Jordanová -
Zmyslový a emočný marketing
Terézia Lešková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová