Online marketing jezdecké školy Pony Park s.r.o – Dominika Bínová
Dominika Bínová
Bakalářská práce
Online marketing jezdecké školy Pony Park s.r.o
Online marketing of riding school Pony Park s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení současného stavu podniku a následné online marketingové strategie pro Jezdeckou školu Pony Park s.r.o. Teoretická část uvádí čtenáře do problematiky nastavování marketingové komunikace. Praktická část poté zhodnotí analýzu současného stavu a následně navrhne strategii, která by měla splnit cíle.Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current state of the business and the subsequent online marketing strategy for Pony Park Riding School Ltd. The theoretical part introduces the reader to the issues of setting up marketing communication. The practical part then evaluates the analysis of the current state and then proposes a strategy to meet the objectives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Vrtiška
- Oponent: Martin Peška, Mgr. Bc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová