Dominika Bínová

Bakalářská práce

Online marketing jezdecké školy Pony Park s.r.o

Online marketing of riding school Pony Park s.r.o.
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení současného stavu podniku a následné online marketingové strategie pro Jezdeckou školu Pony Park s.r.o. Teoretická část uvádí čtenáře do problematiky nastavování marketingové komunikace. Praktická část poté zhodnotí analýzu současného stavu a následně navrhne strategii, která by měla splnit cíle.
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current state of the business and the subsequent online marketing strategy for Pony Park Riding School Ltd. The theoretical part introduces the reader to the issues of setting up marketing communication. The practical part then evaluates the analysis of the current state and then proposes a strategy to meet the objectives.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Vrtiška
  • Oponent: Martin Peška, Mgr. Bc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON